Buscar este blog

Enemics d'un altre m�n en plena guerra freda

Despr?s de l'?xit aconseguit pel notable 'XCOM: Enemy Unknown' el t?tol desenvolupat per Firaxis Games, que va rellan?ar la cl?ssica franqu?cia, 2K i 2K Marin, creadors de 'BioShock 2', han anunciat 'The Bureau: XCOM Declassified', una nova experi?ncia dins l'univers XCOM que estar? disponible el 23 d'agost de 2013 per al sistema Xbox 360, PlayStation 3 i per a Windows PC.

Ambientat en l'any 1962 durant l'apogeu de la Guerra Freda, 'The Bureau' explica l'origen de la primera trobada de l'organitzaci? clandestina XCOM amb un misteri?s enemic. Originalment establerta com una defensa encoberta dels Estats Units d'Am?rica contra la Uni? Sovi?tica, 'The Bureau' s'ha d'adaptar i superar una amena?a diferent a la que el m?n s'havia estat enfrontant fins al moment.

En el paper de l'agent especial William Carter, els jugadors seran responsables de prendre les decisions oportunes per enderrocar l'enemic liderant un equip d'agents secrets en una guerra d'alt risc per la superviv?ncia de la humanitat. La capacitat de The Bureau per encobrir l'exist?ncia de l'enemic per tal d'evitar el p?nic a tot el m?n ser? cabdal per repel?lir l'amena?a exterior, mentre s'estrenyeran el gallet i lideraran al seu equip en un shooter t?ctic en tercera persona ambientat en una guerra encoberta d'alt risc per protegir la humanitat.

?s 1962, JFK ?s el president i la Guerra Freda t? a la naci? aterrida - per? un enemic molt m?s poder?s i insidi?s que el comunisme est? amena?ant Am?rica. Conegut nom?s per uns pocs, una unitat governamental secreta comen?a a investigar ia amagar una s?rie de misteriosos atacs d'un enemic d'un altre m?n.

"Estem molt emocionats amb la visi? de 2K Marin a The Bureau: XCOM Declassified", va dir Christoph Hartmann, president de 2K. "The Bureau explica la hist?ria dels misteriosos inicis de XCOM", va explicar tamb? Morgan Gray, director creatiu de 2K Marin. "Estem expandint l'univers amb una hist?ria de conspiraci? governamental i herois encoberts, explicada a trav?s d'un joc t?ctic en tercera persona."

Seguint l'esperit de la franqu?cia, el treballat en el disseny de combat de 'The Bureau' requerir? que els jugadors pensin i actu?n t?cticament. La perspectiva d'un joc en tercera persona d?na una sensaci? de percepci? espacial i atorga la llibertat de poder utilitzar de manera senzilla l'habilitat Battle Focus, ?nica al agent Carter. El t?tol tamb? abra?a plenament el concepte de conseq??ncia permanent.

En la nostra ?ltima l?nia de defensa, cada decisi? pot significar la difer?ncia entre la vida i la mort per Carter, per al seu equip o per a la humanitat.


View the original article here